dinsdag 14 juni 2011

Presentatie

Vandaag was het de presentatie.

Ik vond mijn presentatie niet goed omdat:
-mijn filmpjes op de computer van het school werkte niet goed, mijn filmpjes (hyperlinks) werkte niet.
Toch had ik alles in 1 map zitten. Het was storend dat ik altijd mijn PWP moest sluiten voor de filmpjes te laten zien. Ook de filmpjes in de  PWP werkte  niet altijd.
-Ik praatte te snel en onduidelijk, dit kwam door de zenuwen. Ik hou niet van presentaties. Maar iedereen heeft zenuwen dus dat is geen excuus.
-de presentatie was te lang. Ik legde in het begin te veel focus op geluid en niet op het maken van een film. Dit laatste deel werd snel, snel vertelt. Ook vond ik het jammer dat ik maar 1 filmpje heb laten zien.  Dit is natuurlijk mijn eigen schuld, timing/ plannen is niet mijn sterkste kant.

De volgende tips van mevrouw Mazarese ga ik in de toekomst ook zeker gebruiken:
 -beperk je in het aantal slides: 40 slides op 20 minuten is veel te veel. je zou het met een derde van de slides moeten kunnen doen, maak meer keuzes, je moet niet alles willen vertellen.
- zet ook niet te veel volzinnen op je PP, kies een aantal kernwoorden uit en vertel je verhaal
- neem effe de tijd om in het lokaal waar je gaat presenteren, alles uit te testen!
- maak vooral meer keuzes!
Ik vind dit een jammere afsluiting, ik had liever een happy end!

Ik vond de andere presentaties interessant zo kon je zien wat de anderen hadden gedaan en ik heb hier natuurlijk ook veel uit bijgeleerd die ik in mijn verdere toekomst kan gebruiken.
Dit was een interessante samenkomst na deze boeiende en leerrijke periode !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten